Praktilise ja funktsionaalse täismõõdus kastiauto mõtteid mõlgutades leidis Prodan, et just Fiatil on midagi taolist oma mudelivalikust puudu. Kõiki oma oskusi kasutades visandas ta ideeauto Sentiero, milles võib tõepoolest kohata Itaaliale omast särtsakust ja detailideni ulatuvat kujustusküllust.

Prodan püüdis pidada silmas nii Itaalia disainikoolkonda ennast kui Fiati ajaloolist väljanägemist ja tulemusele pole palju ette heita. Iseteadliku olemisega Sentiero on päris agressiivse ja terava olemisega.

Ideeauto kast suudab kanda enam kui 800 kg koormat ja vedada samal ajal 2,4-tonnist haagist. Sellega toime tulemiseks näeb Prodan Sentiero kapoti all 3-liitrist V6 mootorit. Lisaks peidab auto lõputul hulgal nutikaid panipaiku.

Taoliste näitajatega uhke tarbesõiduk peaks peale minema nii eurooplastele kui iseäranis ameeriklastele. Ehk on Fiatil tõepoolest tarvis taolise sõiduki peale mõtlema hakata?