See ei tähenda aga, et seadeldise juures poleks tehnilisi lahendusi, mis kunagi mehitatud Marsi-lennul rakendamist leida võivad.

Seitsme meetri pikkust elektrisõidukit esitleti üldsusele möödunud esmaspäeval NASA Kennedy-nimelise kosmoselennunduskeskuse juures tegutseva külastajatekompleksi värske väljapaneku „Suvi Marsil“ (ingl Summer of Mars) avamispidustuste käigus.

Sõiduki ehitas külastajatekompleksi tellimusel — ja väidetavalt ühtegi maksudollarit kulutamata — valmis Florida osariigis Port Canaveralis tegutsev ettevõte Parker Brothers Concepts. Muude asjade seas on ettevõte varem loonud näiteks filmis Tron kujutatud disaini põhjal tänavaliikluskõlbuliku „valgusmootorratta“ (ingl lightcycle).

Kulguri elektrimootorit käitab 700 voldine aku, mida omakorda laevad komplektsed päikesepaneelid. GPS-i ja raadioseadmetega varustatud esiosa, mis mahutab neli inimest, on võimalik järelhaagisest lahutada nt maakuulamis-väljasõitudeks. Järelhaagisesse mahub aga butafoorne laboratoorium, mis kulguri uurimisretkede ajal peaks enda haldamisega ilma inimeste sekkumiseta hakkama saama.

Sõiduki kuus poolümmargust ratast, mis pakuvad suurt kokkupuutepinda ja hõlmavad ka pehmesse pinnasesse kinnijäämist ennetavaid liistakuid, on projekteeritud garanteerima optimaalseimat veojõudu nii kivisel kui ka liivasel pinnal.

Need, kes soovivad futuristlikku „Marsi-autot“ Kennedy kosmosekeskuses oma silmaga imetleda, peavad kiiremas korras sammud sealsesse külalistekompleksi seadma. Juulis ja augustis eksponeeritakse kulgurit juba mitmel pool USA idarannikul.