Miks nii kargelt? Roheline värv on tegelikult autos küll alles, ent mitte enam embleemi küljes, vaid helgib veidi muutunud toonivarjundis vastu näiteks istmedisainis ja multimeediasüsteemi kujunduses, aga ka efektiribadena hõõguvate aktsentidena esilaternate all. Embleem ise on mustvalge ning kroomitud. Autot iseloomustavad lühikesed ülendid ning pikk teljevahe, mistõttu on selle salongis kindlasti palju ruumi.

Agressiivselt kantis kurja pilguga koon on tänapäeva uudisautodele tüüpiline, kuid need LED-ristkülikud esilaternais on ikkagi lahedad. Too üldine kandiline joon ja taguots meenutavad kokku aga ehk hoopis mõnd USA turul müüdavat uuemat suurt Fordi. Kokkuvõttes on asja eesmärk kindlasti selles, et luua VW Grupis Škodast lihtsat ja kainet valikut kujutava soliidse tootena ka võimalikult otsekohese ja redutseeritud ilmega tegija.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!