Lugeja küsib:
"Miks ei karistata kunagi liikluse takistajaid (liiga aeglaselt sõitvaid, mitte adekvaatselt foori tagant liikuma hakkavaid, aeglaselt teises reas sõitvaid, möödasõite takistavaid jne, juhte), tänu kellele teised peavad muutuma agressiivseteks ning palju ohtlikemaks liiklejateks? Vähemalt 50 % inimestest ilmselt ei "kihutaks", kui ei tolereeritaks takistajaid. Kas ei peaks siis liiklusseadusesse sisse kirjutama, mis on ikkagi täpselt see põhjendamatult aeglane sõitmine ja kust maalt hakatakse selle eest karistama?"

Indrek Sirk:
"Põhjendamatult aeglase sõidu täpseid kriteeriume on võimatu õigusakti kirjutada. Kas kiilasjääga maanteel 90 asemel 50ga sõitev juht sõidab põhjendamatult aeglaselt? Mõne arvates jah, teise arvates mitte. Iga inimene on erinev ja hindab oma võimeid ja liiklusolukorda erinevalt.

Mina kindlasti ei toeta arvamust, et lubatud suurim sõidukiirus on kiirus, millega peabki sõitma ja kõik kes aeglasemalt sõidavad, oleksid liikluse takistajad. Hoopis teine küsimus on selles, kuidas selline aeglane liikleja peaks liikluses käituma, et mitte takistada teisi, kellel soov kiiremini sõita.

Mina ei sõida just väga palju (alla 40 000 kilomeetri aastas), seetõttu ei ole ma kõige õigem inimene hindamaks liikluse takistajate probleemi, aga minul küll ei ole tekkinud sellist nördimust aeglasemalt sõitjate suhtes. Soovin kainet meelt ja kannatlikkust. Igale liiklusolukorrale on lahendus ning viivitused liikluses on nagunii paratamatud!"

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!