Nii omandaski maailma üks suurimaid ettevõtteid Shell USA ettevõtte Greenlots, mis arendab tarkvara mitmete elektrilaadijatootjate tarvis. Näiteks arendab ettevõte tarkvara Volkswageni Electrify America programmi tarvis, mille eesmärk on rajada Ameerikasse 2000 kiirlaadijaga võrgustik, mis võimaldab elektriautoga sõitmist riigi idarannikult läänerannikuni välja.

"Meie klientide vajadused on ajas muutuvad ning nii peame üha enam pakkuma ka alternatiivseid energiaallikaid, mida toetavad digitehnoloogiad. See annab inimestele vabaduse ja võimaluse liikuda nii nagu nad tahavad ja millal nad tahavad," ütles uute energiaallikatega tegelev Shelli tippjuht Mark Gainsborough.

Varasemalt on Shell ostnud ka näiteks Hollandi ettevõtte NewMotion, mis keskendub just laadimislahenduste välja ehitamisele ja arendamisele. Nii ongi Shellil nüüd koos ehitusklotsid, mis võimaldavad nii laadijate riistvaralise kui ka tarkvaralise poolega tegeleda.

Ka Eestis on varsti võimalik elektriautoga otse bensiinijaama sõita - Circle K on lubanud, et juba selle aasta jooksul avatakse Märjamaa ja Häädemeeste jaamades CCS-standardi elektriautolaadijad. Sarnaselt USA-le on lahenduse eesmärgiks võimaldada riigi ühest otsast teise sõitmist, Eesti puhul on silmas peetud läbi Balti riikide kulgeva Via Baltica (Euroopa tee E67) elektrifitseerimist.