Sarnaselt varasemate aastatega näitavad 2011. aasta uuringu tulemused, et oma autovalikuga on kõige enam rahul Subaru omanikud. Subarule järgnesid seekord Mitsubishi ja Honda kliendid. Autosid hooldavate teenindusettevõtete töö kvaliteedi osas pälvisid kõrgeimad hinnangud samuti Subaru esindused.

Järjekordne kliendirahulolu uuringute kõrgeim auhind peegeldab Subaru kindlustunnet oma toodete ja edasimüüjate usaldusväärsuse suhtes ning rõhutab erakordse tootmiskvaliteedi ja kõrgetasemelise klienditeeninduse topeltmõju.

AutoMarxXiga hindab ADAC Saksamaal müügil olevate sõidukitootjate imagot ja turupositsiooni. Hinnang koosneb mitmetest kriteeriumidest nagu margi imago, turupositsioon, kliendirahulolu ja toote kvaliteet. Lisanduvad ka keskkonna- ja ohutusküsimused, mille puhul võetakse hinnangu alusena arvesse ADACi EcoTesti tulemusi.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!