Uue lähenemise kohaselt käib mööda liini liikuva autoga kaasas töötajate meeskond, samal ajal kui autod paiknevad ümaratel platvormidel nagu mööda jõge ujuvatel vesiroosilehtedel istuvad konnad. Honda hüüab seda ARC liiniks, mis tähendab koosterevolutsiooni üksust (ingl k assembly revolution cell).

Uus tootmisliin, mis alustas märtsis tööd värskelt avatud Prachinburi tehases Tais, on odavam paigaldada, kasutab vähem inimtööjõudu ja toimib tõhusamalt. Tais liiguvad neljaliikmelised sõidukit kokku panevad meeskonnad koos autoga mööda U-kujulist liini kaasa.

Osad ja inimesed paigutatakse konveierialusele U alguses. Pärast kõveruse läbimist võetakse tühjad kastid aluselt ära ja töötajad tulevad samuti maha. Siis lähevad nad alguspunkti tagasi ja järgmise sõidukiga uuesti konveieriringile. Tais tehakse sel moel Civicu sedaani.

Protsess vähendab töötajate ebavajalikku liikumist osaderiiulini ja tagasi ning jaotab auto veeranditeks, jättes iga töötaja ühe eest täielikult vastutavaks.

TÄIENDAV TÕHUSUS Sellisel moel kasvab tootmisliini tõhusus võrreldes tavapärasega tervelt 10 protsenti. Sama palju vähendab see Honda sõnul ka osade transpordiks tehtavat tööd.

ARC liine on odavam ja lihtsam paigaldada, kuna nende jaoks ei ole vaja kaevata auke või paigaldada seadeldisi autode riputamiseks. Lisaks saab liini pikkust ja seadistust sarnaselt mudelrongidele üksuste lisamise või eemaldamisega muuta.