Eesmist ja tagumist põrkerauda on täiendatud läikivmustade detailidega ning udutulede ümbrus, välispeeglite korpused ja tagaspoiler on esile toodud selgelt eristuva valge värvusega. Mõlemal pool olevad märgid „Gordini Series" viitavad Gordini Cupi kõrgaegadele, mil võistluste kvalifikatsioonisõite nimetati sõnaga séries.

Ainuomast väliskujundust täiendavad 17-tollised alumiiniumsulamist sinise või musta värviga kombineeritud valuveljed. Gordini vaim valitseb ka auto sisemuses: sinise ja musta nahaga kombineeritud ning tõhusat külgtuge pakkuvad omavad R.S. istmed, sinisest nahast detailid uksepaneelidel, sinisest ja mustast nahast rooliratas, mille keskkohale osutavad kaks valget triipu, sinine käigukangi ümbris ja Gordini märgiga käigukanginupp, sinine valge ümbrisega pööretenäidik ning armatuurlaua kärbitud sirmi nähtavad õmblused.

Gordini kuulsa motospordipärandi vääriline Twingo erimudel põhineb samadel jõudlusomadustel ja varustusel, mis on omased R.S. mudelile: sportveermik koos 17-tolliste ratastega, mis tagab suurepärase püsivuse teel ja sobib ka igapäevaseks sõiduks, võimekas 1,6-liitrine 133 hj bensiinimootor, mis tekitab kiirendusel eriliselt timmitud ainuomase kõrgusega heli, täpsus ja teravus roolikeeramisel, mis tagab veelgi nauditavama sõidu ning võimas pidurdussüsteem.

Twingo Gordini R.S.'i ametlik esitlus toimub tuleva aasta 10. jaanuaril Renault' Pariisi Champs-Élysées' esinduses L'Atelier Renault. Eestis tuleb auto müügile 2010. aasta teises pooles Twingo Gordini GT nime all.

Itaalias sündinud Amèdée Gordini (1899-1979) oli Prantsusmaa võidusõiduelu suurkuju. Oma eluea jooksul jõudis ta olla tunnustaud konstruktor, ralli- ja ringrajasõitja ja oma F1 meeskonna juht. Kuuekümnendatel Renault´ga ühinemise järel sündis legendaarne Renault R8 Gordini, mis oli ralliradadel konkurentidele kõva pähkel. Kahekümne Renault'is töötatud aasta jooksul jõudis ta teha palju autospordi heaks. Tema panust Prantsusmaa autoelu edendamisse hinnati koguni Auleegioni ordeniga.