Raimo Kulli, mees, kes Eestis Porschega kõige kiiremini sõidab

 (1)

Raimo Kulli, mees, kes Eestis Porschega kõige kiiremini sõidab
accelerista.com

Raimo Kulli, kes viimasel viiel hooajal on kodumaistes ringrajasarjades teinud pea puhta töö, roolis mullu esimest aastat Est1 tiimi Porschet – taas edukalt. Kuidas aga möödunud hooaeg välja nägi, sellest räägivad Raimo Kulli ise ja Est1 meeskonna juht – kestussõidus meeskonna kapten – Toomas Lambin.

Vahendab Accelerista

Kui hästi Raimol uue autoga sõit klappis, võis Eesti publik näha 2016. aasta juuni lõpus Pärnu külje all Auto24 ringil. Soome Porsche-sarja (täpse nimetusega GT3 Challenge Cup Finland) mõlemad sõidud võitis ta ülekaalukalt.

Raimo oligi selgelt kiireim mees kogu sarjas, ent üldvõit jäi rumala juhuse taha. Hooaja teine etapp Jurvas sõideti meeletus paduvihmas. Treeningul sattus Raimo täiesti süütus olukorras vesiliugu ning auto kelgutas juhitamatuna rajapiirdesse.

Mehaanikud oleks jõudnud Porsche võistlusstartide ajaks uuesti korda seada, paraku polnud kõik vajalikke osi kohapealt võimalik leida. Nii läksidki mõlemas sõidus kirja nullid, mis lõpuks ostustaski sarjavõidu.

Seotud lood:

Hooaja lõpul aga võttis Est1 meeskond ette reisi Tšehhimaale Brnosse, kus osaleti sealsel 24- tunni sõidul. Kõigile viiele sõitjale ja kogu tiimile oli see esmakordne kogemus, kuid tänu korralikule ettevalmistusele sujus ööpäevasõit suuremate probleemideta. Üldarvestuses lõpetati kümnendana, omas klassis saadi kolmas koht.

Loe veel

Kuidas see Porsche-projekt üldse algas?

Raimo: Auto – Porsche 991 GT3 Cup – sai tellitud 2015. aasta septembris ja jõudis üllatuslikult ruttu, juba novembri lõpus kohale. Kevadel leppisime kokku, et sõidame Soome Porsche-sarja kolm etappi ja siis vaatame edasi. Esialgu polnud ju üldse selge, milline mu hoog on.

Kas esimese etapi võit saigi kaalukeeleks, et kogu sari kaasa teha?

Raimo: Ei olnud nii. Esimese etapi järel olin liider, teisel etapil Jurvas punkte ei saanud, kukkusin üheksandaks. Põhimõtteliselt enam lootust üldesikohale polnud, punkte antakse nii klasside kui ka üldkoha eest, sisuliselt oli pärast nulle täiesti võimatu kaotust tasa teha.

Kolmanda etapi Pärnus võitsin, siis kerkisin neljandaks. Pärnus võitsin loosiga tasuta rehvid ka, mõtlesime siis, et mis seal ikka, läheme sõidame ühe veel.
Loe edasi siit

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised