Quo vadis, autotööstus? Uus Porsche Panamera valmib robotite abiga
Autotööstuse innovatsioonist räägitakse enamasti uudsete materjalide, ökonoomsete jõuallikate, ergonoomilise salongidisaini kontekstis. Uue põlvkonna Porsche Panamera kõige uuenduslikuma lahenduse leiame aga keretöökojast Leipzigis. Just see tehaseüksus on konkurendid tagajalgadele tõstnud, sest tegu on ühe moodsama terviklahendusega tänases autotootmises.
Innovatiivne tehnoloogia, erinevate materjalide kombineerimine ning ulatuslik alumiiniumikasutus on vaid mõned märksõnad mida Porsche uue Panamera tootmist iseloomustades ära mainib. Uus keretöökoda Porsche tehases Leipzigis on üks kõige modernsemaid ja innovatiivsemaid omalaadseid tootmisüksusi maailma autotööstuses.
Leipzigi tootmisüksuses ehitab autosid 475 robotit ja ligikaudu 200 töötajat ühes vahetuses. Inimeste ja robotite koostöös sünnib uus Panamera, mis tugineb Modular Standard Toolkit (MSB) moodullahendusel, mille puhul on tootmise väärtusahela vertikaalse integratsiooni ulatuseks enam kui 90 protsenti.