Peugeot Eesti müügi- ja turundusjuhi Rasmus Tali sõnul näitasid nii uuringu tulemused kui paaride innukus uuringus osalemiseks ilmekalt, et pulmaauto valik on abiellujatele oluline küsimus. „Just see õige pulmaauto annab oma panuse pulmapäeva õnnestumisesse ning seetõttu on sõiduki valik paaride jaoks hästi läbimõeldud otsus," analüüsis Tali. „Kui igapäevasõiduki valikul on olulisemad praktilised kaalutlused, siis pulmaauto puhul väärtustatakse eelkõige sõiduki ilusat välimust ning efektsust - esile tõusevad lukssedaanid, uunikumid, kabrioletid."

Populaarseim autotüüp oli lukssedaan, mis sõidutas koguni viiendikku vastanud noorpaaridest. Pea sama palju eelistati uunikume, mille olid tähtsaks päevaks valinud 17 protsenti vastanutest. Järgnesid limusiin ja paari isiklik auto, millega tehti sõite vastavalt 14% ja 13% vastanute pulmades. Kabrioleti kasuks otsustas iga kümnes noorpaar, sama palju eelistati ka vanu Vene autosid. Vaid üks protsent vastanutest ei sõitnud pulmas autoga.

Värvivalikul domineerisid ülekaalukalt must ja valge, mida eelistasid vastavalt 32 protsenti ja 28 protsenti vastanutest. Punast või halli värvi eelistasid 10 protsenti ning sinise autoga sõitsid pulmapäeval 5 protsenti vastanutest.

Peamise kriteeriumina pulmaauto valikul nimetati sõiduki kaunist välimust - seda hindas 62 protsenti vastanud noorpaaridest. 30 protsenti vastanutest pidas oluliseks, et pulmaautos oleks palju ruumi. Soodsat hinda soovis 18 protsenti. Samas pea kümnendikul vastanutest oli kindel nägemus oma ideaalsest pulmaautost - sellisest olid nad alati unistanud. Võimsat mootorit väärtustasid 6 protsenti vastanutest, sama paljud paaridest võtsid lihtsalt esimese auto, mida pakuti.

Enam kui pooled (54 protsenti) vastanud noorpaaridest said pulmaauto kasutamiseks tasuta. Kuni 1000 krooni maksid sõiduki rentimise eest 17 protsenti vastanutest ning kuni 3000 krooni maksid samuti 17 protsenti vastanutest. Kuni 5000 krooni kulutasid pulmaautole 9 protsenti vastanutest ning sellest enam loovutasid 3 protsenti noorpaaridest.

Pulmaauto valiku langetas noorpaar enamasti ühiselt - 60 protsendil juhtudest. 20 protsenti vastanutest tunnistas, et valik usaldati peigmehe hooleks, 11 protsendil juhtudest otsustas pruut. 6 protsendil tegid valiku ära pereliikmed või sõbrad, 3 protsendil usaldati tähtis otsus pulmakorraldajale.

Tähtsal päeval andsid end pruutpaari käsutusse pereliikmed või sõbrad, kes 49 protsenti juhtudest võtsid autojuhtimise tähtsa ülesande enda kanda. 40 protsenti vastanutest leidsid pulmasõidukit juhtima sohvri. 9 protsendil tegeles autojuhtimisega peigmees, 2 protsendil oli roolis pruut.

58 protsenti paaridest sõitis pulmaautoga kuni 50 km, 28 protsenti kuni 250 km distantsi. Väga lühikesi ja väga pikki vahemaid sõideti harvem - kuni 5 km sõitmiseks olid pulmaauto hankinud 12 protsenti vastanud paaridest, üle 250 km läbisid 3 protsenti.

Populaarsemad teemad pulmaautos arutamiseks olid enesetunne sel tähtsal päeval ja pulmakorralduse detailid - 45 protsenti pruutpaaridest vestlesid neil teemadel. Pulmakülalistest rääkisid 37 protsenti. Selle üle, kui ilus on elu, arutlesid 34 protsenti noorpaaridest. Pulmaauto tuli teemaks 25 protsendil vastanutest, ilmast rääkis pea iga viies ehk 18 protsenti ning mesinädalaplaanid olid 9 protsendi agendas.