Proovisõit: Volkswagen Amarok - auto kuulab kindlalt rooli

 (4)

Proovisõit: Volkswagen Amarok - auto kuulab kindlalt rooli
accelerista.com

Kui üleüldise trendi järgi lisatakse tavasõidukitele järjest rohkem maastikuauto elemente ja isegi džiipide seas pole vaid ühe silla veoga masinad enam harulduseks, siis “kastikate” maailmas naljalt säärase jamaga ei tegelda.

Vahendab Accelerista

  • Moodsam välimus ja sõiduautolikum olemus
  • Uus, 3-liitrine V6 jõuallikas
  • Hind alates 31 354 eurost
  • 4 aastat või 120 000 km garantii

Õige pikap evib (vähemalt meie turul) endiselt maastikuvõimekat nelikvedu, kõrget kliirensit ja üldjuhul ka traditsioonilist lehtvedrudega tagasilda.

Päris resoluutselt ei saa enam viimast väita, kuna ka selles autoklassis katsetatakse sõltumatu tagasilla lahendusega, mis masina (maantee)sõidu omadusi kahtlemata parandab.

MIKROSKOOPILISED DISAINIUUENDUSED

Uus Amarok ei erine välimuselt oma eelkäijast kuigivõrd ja eelmises lõigus kirjeldatud uuendustega ei flirdi.

Endiselt jaotuvad varustustasemed kolmeks – Trendline, Comfortline ja Highline – ning pakutakse ka erimudeleid ja –pakette, nagu Canyon või uudisena Aventura.

Viimane toob Amaroki pardale kuhjaga luksust, olgu näitena ära nimetatud kasvõi “Nappa” nahksisu, elektriliselt reguleeritavad istmed, navisüsteem või bi-ksenoon esituled.

Seotud lood:

Baasvariant Trendline eristub teistest eelkõige musta värvi plastikust alumiste keredetailide poolest, Highline “uhkeldab” aga kroomitud iluvõrega.

Veljemõõtki erineb versiooniti 16-st kuni 20 tollini Aventura-paketi soetamisel. Suures plaanis aga eristub VW uudis eelkäijast vaid esikaitseraua, iluvõre ning veljedisaini poolest.
Loe edasi siit

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised