• Sulam STI-st ja Legacyst
• Ainult üks mootor ja käigukast
• Hind alates 26 400 eurost

Tegelikkuses tuletas Subaru oma uudismudeli nime ingliskeelsetest sõnadest “Legacy”, “Revolution” ja “Touring”. Kaks neist on tausta ja kerekuju arvestades igati arusaadavad, revolutsiooni osas saame ilmselt tänada turundusinimeste mõttelendu.

Universaalkerega STI?

Alustuseks pressiteadet lugedes kerkivad silme ette eelkõige Audi S4 või VW Golf R tüüpi sportlikud universaalid. Tsiteerin: "Sõiduomadustelt samast klassist nagu sportlikkuse kehastus WRX STI...". Fotod kinnitavad tekkinud kujutelma, sest piltidelt vastu vaatav masin oleks nagu tõepoolest universaalkerega STI.

Seejärel peatub pilk tehnilistel andmetel. Ainus pakutav jõuallikas on 1,6-liitrine, mis tagatipuks ühendub astmeteta variaatorkastiga (Lineartronic). Mida paganat? Kuskohas siin see sportlikkus on?

Kahe auto sulam

Aga kõigest järgemööda. Auto ise on tõepoolest nagu STI ja Legacy/Outbacki sulam. Esiosa sarnaneb pea äravahetamiseni sportsedaani omaga, ainsateks erinevusteks kroomliist iluvõre ümber ning pisut muudetud kaitseraua alaosa koos õhuvõtuava ja udutulede plokiga.