• • Esimene Škoda, mida saab soovi korral soetada ka seitsmekohalisena
  • • Yeti kõrval on tegu juba teise Škoda linnamaasturiga
  • • Eestis on baashinnaks 20 900 eurot (1,4 TSI Active)

See on Škoda esimene suurem linnamaastur, olles ühtlasi ka esimene Škoda, mida pakutakse ka seitsmekohalisena. Kodiaq on ehitatud Volkswageni MQB-nimelisele linnamaasturite platvormile ja selle kontsernisisesteks sõsarateks on varem turule toodud Audi Q2, Seat Ateca ja Volkswagen Tiguan.

Hetkel on neist seitsmekohalisena saadaval vaid 4,7 meetri pikkune Kodiaq ja kuigi tal tuleb varsti rinnutsi kokku minna ka kontsernisisese konkurendi VW Tiguan Allspace’ga – mida pakutakse samuti seitsmekohalisena - näib see olevat juba võidetud lahing, sest soodsamate hindade kõrval on Škodal ette näidata ka terviklikum kujustus, mis jätab kompaktsema mulje kui baasmudelist pikemaks venitatud Tiguan Allspace. Lisaks on uustulnukal ette näidata ka pakiruum, mille maht on 560-2065 liitrit, olles tootja kinnitusel oma klassi suurim.

Viis jõuallikat ja kolm käigukasti

Uustulnuka mootorivalik koosneb viiest jõuallikast ja ottomootoreist avab valiku 1,4-liitrine TSI, mida pakutakse kahes seades. Nõrgem neist arendab 92 kW/125 hj ja võimsam 110 kW/150 hj. Bensiinitoitel on ka kaheliitrine 2,0 TSI, mille võimsusnäitajateks on paberil 132 kW/180 hj. Lisaks ottomootoritele on valikus ka üks kaheliitrine turbodiisel, mis on saadaval samuti kahes seades. Tagasihoidlikum arendab 110 kW/150 hj ja tegusam 140 kW/190 hj.

1,4-liitriseid mootoreid pakutakse kuuekäigulise käsikastiga ja võimsamale neist on saadaval ka kuuekäiguline automaatkäigukast. Kaheliitrine ottomootor on saadaval vaid seitsmekäigulise automaadiga (DSG) ja samasugune käigukast on kuuekäigulise käsikasti kõrval pakkuda ka kaheliitrisele „õlipõletajale.“ Kodiaq on saadaval kas esi- või nelikveolisena ja eranditeks on siinkohal vaid 2,0 TSI ja võimsamas seades turbodiisel, mis on mõlemad saadaval vaid nelikveolistena.
Loe edasi siit