PROOVISÕIT: Peugeot 308 GTi: tegus mootor ja jõulised pidurid

 (6)
PROOVISÕIT: Peugeot 308 GTi: tegus mootor ja jõulised pidurid
whatcar.ee

Selline auto saab sündida vaid siis, kui raamatupidajad lähevad lõunale ja kähkusõiduosakonna insenerid saavad volilt hullata.

Pildigalerii WhatCar?-is

• 250 ja 270 hj ainult 1,6-liitrise töömahuga mootoris
• Parimad pidurid, mida selles hinnaklassis leida võib
• Baashind alates 26 900 eurost

Kaheksa- ja üheksakümnendatel oli Peugeot üks põhisüüdlasi, kes kuumpärade klassi sünnitas ja seda seejärel elus hoidis, ent siis tabas neid amneesia ja koosteliinilt veeresid maha liikurid, millest kogu elevus ilusti välja loobitud.

Need ajad näikse nüüd möödas olevat, sest tõupuhta 208 GTi järel on Eestisse jõudnud juba teine Peugeot' kuumpära, millel mudelinimeks 308 GTi.

Uustulnukat pakutakse viieukselise luukpärana ning seda liigutab 1,6-liitrine bensiinimootor, mis on saadaval kahes seades.

Baasmudeli võimsuseks on 184 kW/250 hj ning jaksukamal 200 kW/270 hj - viimane oli ka meie proovisõidukiks.
Loe edasi WhatCar?-ist

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare