• Sobib igapäevasõitudeks kuni 3-lapselisele perele
  • Suurepärane sõidudünaamika, kaasaegne hübriidajam
  • Hind alates 28 920 eurost

Tõsi, aja jooksul on masin üsna põhjalikult muutunud – vaid 3,69 m pikkusest kergekaalulisest ja vilkast lõbusõidukist on aastatega saanud ruumikas ning mugav pereauto, mida pakutakse nii esi-, kui nelikveolisena, nii diisel-, kui bensiinimootoriga. Ja alates 2016.a. mudeliuuendusest esmakordselt ka hübriidajamiga.

MINU LUGU Kuigi mudelivärskendus koos väikeste disainiuuendustega puudutab kõiki RAV4 versioone, oli uus hübriid-jõuallikas ikkagi peamine põhjus, miks ajakirjanikud üle Euroopa jaanuarikuise Alicante’i (Hispaania) lähistele kokku lennutati. Kliimalt sisuliselt Eestimaa suves (+17 kraadi!) toimunud kahepäevase proovisõidu käigus saigi valida vaid esi- või nelikveolise hübriidi vahel.

ESIMENE PILK Rõõmuga tõden, et iga uuendusega muutub 4. põlvkonna RAV4 mu pilgule vastuvõetavamaks. 2013. aastal esitletud auto pole algusest peale olnud ümaralt nunnu, aga tänaseks on kujustus muutunud veidi sujuvamaks ja pehmemaks. Samas jagub selles endiselt piisavalt iseloomu, et peavoolust erineda.

Proovisõiduautod olid kõik kas valget värvi või siis päris tumedad – hallid ja mustad. Ilmselt arvavad turundajad, et RAV4 on sedasorti tegelane, kellele sobib valge ülikond. Ühtin igati selle mõttega, sest erinevalt mõnest konkurendist ei meenuta RAV4 valgena suurt värvimata jäetud akvaariumi. Vastupidi, päikese käes eredalt küütlev metallikvärv sunnib taskust päikeseprille otsides nentima, et moekas olla pole kunagi patt.
Loe pikemalt siit