• Kompaktne linnamaastur, mille trumbiks hübriidversioon
  • Rahulik sõit, mugav salong
  • Hinnad alates umbes 40 000 eurost

MINU LUGU NX on minu esimene lähem kokkupuude hübriidiga. Kui alguses tundus kahekilomeetrine elektriline sõiduulatus veidi kummastav, siis kiiresti selgus, et kuna NX laeb end ka pidurdades, tekib näiteks linnas sõites laadimishetki piisavalt tihti ja elektriga sõita kannatab summaarselt tegelikult ka pikemaid vahemaid. Bensiinimootori paneb auto ise tööle, kui kiirus läheb liiga suureks (kuskil umbes 70 km/h peal) ja ka siis, kui ta seda mingil põhjusel vajalikuks peab. Proovisõit sattus olema ühel viiest Eesti korralikust talvepäevast, nii et see vajadus tekkis üsna tihti kas või soojenduse pärast.

DISAIN Maaletooja nimetab NXi disaini hämmastavaks, mis Lexuse keeles tähendab muuhulgas erinevaid leed-tulesid, 17-tolliseid või alates Luxury-varustustasemest 18-tolliseid valuvelgi, toonklaasi, haiuimekujulist antenni ja isetaastuvat värvkatet (täiesti professionaalsest huvist tahaks teada, kui suurest kahjustusest see taastuda suudab). Esiosale annavad tooni mõned nurgelisemad jooned, muidu on auto välimus linnamaasturilikult ümar ja sujuv.

Kasutajakogemuse disain on, nagu järgmiseski lõigus juttu tuleb, hästi läbi mõeldud, tulemuseks intuitiivne ja mugav kogemus. Kogu testimise jooksul pidin taga otsima vaid kella, mis mulle harjumuspärase kellaploki asemel oli paigutatud armatuurlaua keskele, kõik ülejäänu oli seal, kust seda kõigepealt otsitakse.

JUHI TÖÖKOHT Lexuse insenerid saavad siin kiita nii äärmise ergonoomilisuse kui mugavuse eest (isegi mees kiitis).
Loe edasi siit