• Mootor, käigukast ja juhitavus head
• Tõrvatilk meepotis: suunatulelüliti
• Tõhus mürasummutus

Nii ongi vana jõuallikas nüüd uue vastu vahetatud. Kaheliitrine neljasilindriline turbomootor annab 245 hj (180 kW) -- 90 hj enam kui esimese IS reas-kuuene, samuti 2-liitrise töömahuga vabalthingav. What Car? Eesti uuris uustulnuka võimeid, proovisõiduautoks katuseluugiga varustatud versioon F-Sport S, mis maksab 52 980 eurot.

Lexus IS 200tVälimuses ei muutnud uus mootor midagi peale tüübitähise. Siiski on IS-il kaks nägu -- "tavaline" ja F-Sport. Viimane hobujõude ei lisa, kuid vastava välimuse annab autole küll -- nagu BMW M-pakett või Audi S-line. Välimusel, muide, pole viga ei selles ega teises vormis. Tagavedu annab juba olemuslikult head proportsioonid ning dünaamilisust on Lexuse kujundajad rõhutanud mitmesuguste kaarjate joontega. Õhutakistustegur 0,28 on seesuguse välimuse puhul lausa iseenesestmõistetav.

Tänapäeva mõistes madalapoolsesse (1,43 m) autosse istumiseks tuleb pea üsna alla kummardada, kuid sisemuse mugavuse kohta saab ainult häid sõnu öelda. Ja taas erineb F Sport "harilikust" IS-ist. Eeskätt sportistmete poolest, mis hoiavad istujaid tõesti kindlalt paigal. Suuremad (laiemad) reisijad võivad pikemal sõidul küll mõnesugust kitsikust tundma hakata ja neil tasuks proovida ka tavaistmeid.

Teiseks tuleb F-varustusega kaasa teistsugune, superautolt LFA tuttava "hulkuva rõngaga" näidikuplokk, ja see on kahtlemata IS-i kõige kelmikam osa. Näidikud kuvatakse TFT-värviekraanile, kuid selle ees asub rõngas, mida saab nupuvajutusega liigutada sellesse või teise asendisse (isegi vastava elektrimootori surinat on kuulda); vastavalt muutub ka näidikuploki ülesehitus.

Nagu ikka, on nupuuputuse vältimiseks kasutusel puutetundlik ekraan, kuid näpuga hõõrumise asemel saab sellel navigeerida ka kesktunnelil asuva, hästi kätte istuva "hiire" abil. Mis on kena.

Üleüldse kena ei ole -- tegelikult on ainus tõrvatilk IS-meepotis -- suunatulede lüliti.
Loe pikemalt WhatCar?-ist