Mégane RS on sportlike Renault’de divisjoni värskeim pereliige, millega minnakse lähiajal Nürburgringi kurikuulsal Nordschleifel püüdma esiveoliste “kuumade” autode senist rekordit 7:43.8, mille sõitis välja Honda Civic Type R.

Ka eelmise põlvkonna Mégane RS sõitis Põhjaringil välja alla 8-minutilise aja – 7:54. Täpsustusena olgu öeldud, et esiveolisi autosid selles ajaklassis eriti ei leidugi ning enamus “alla-kaheksa-minuti” autodest on sellised, mida paljud autofännid märgades unenägudes näevad: Porsched, Ferrarid, Lamborghinid – you name it. Seda kõnekam on Mégane RS-iga jahitav aeg.

Mégane RS kuumpära esialgsed välja hõigatud hinnanumbrid räägivad taskukohast keelt: auto hinnad algvad Eestis umbes 28 000 eurost, automaatkasti eest tuleb paar tuhat lisaks välja käia ning kõige-kõigem versioon omakorda maksab veel mõni tuhat eurot rohkem.

See on taskukohasem hind kui ülal kord juba nimetatud Honda Civic Type R’il, mis ongi esiveolise Mégane RS-i põhikonkurent. Ja vaadates, millise innuga insenerid ja konstruktorid on prantsuse võistlushobuse kallal töötanud, on lootust, et see kappab Nürburgringil nagu segane-Mégane.

Loe lähemalt Acceleristast.