• Uus Opel Insignia on eelkäijast kergem ja aerodünaamilisem
  • Auto on mugav, ruumikas, täpse roolitunnetusega
  • Proovisõitudeks valmis juunist alates
  • Grand Sport sedaani hinnad algavad 19 200 eurost

Uue põlvkonna Insignia paistab silma oma sportliku kerekuju ja hea aerodünaamikaga (0,26 cd). Auto on eekäijast kergem, nobedam ja avaram ning kütusekulu, mis paberitesse märgitud, on üle mõõdetud reaalelus, WLTP katsetsüklis. Esimese mulje põhjal võin kinnitada, siit tuleb konkurent mitmele luksuslikumale sakslasele.

ÄRAVALITUTE ENNELÕUNA LAHEMAAL

Mul oli koos kolleegidega võimalus Insigniat poole päeva jooksul Lahemaa teedel proovida. Nii kurvilistel teedel, maanteel kui ka linna vahel sõidab Insignia väga hästi. Ikka need kolm tähte saksa autotähestikust…

Istume kolleegidega üle Euroopa Viking Motorsi ette kokku kutsutud seitsmesse tuliuude Insigniasse. Märtsi alguses Saksamaa registrisse kantud valged ja sinkjashõbedased sigarikujulised haiuimega autod tõmbavad silmnähtavalt pilke – mitte ainult meie vaid ka möödujate omi.

Tunnen end pisut privilegeeritute sekka kuuluvana, esialgu on uusi Insigniaid veel vähe, proovisõitudega alustatakse Eestis ametlikult juunis. Vägisi kisub parafraasina ümisema ühte tuntud lastelaulukest “saada pruuni teiseks juuniks…” Ainult viiulit ei ole. Pruun on aga üks hooaja moevärvidest, teab trendipolitsei.
Loe edasi siit