2012.a. Detroidi autonäitusel tutvustas Lexus kontseptautot LF-LC, mis oli vaid disainerite käteproov – mingit tehnilist alust autol sel hetkel polnudki. Üsna radikaalse kujustusega 2+2 kupee pälvis üleüldise heakskiidu ja seega asus tootja välja töötama LF-LC-l põhinevat seeriamudelit, püüdes sealjuures maksimaalselt säilitada näituseauto disaini.

Tootja oli vaid paar aastat varem üllitanud 500 eksemplarist koosneva tootmisarvu ja üle 300 tuhande euro küündiva hinnalipikuga superauto LFA, mis polnud ilmselgelt laiemale publikule sobilik ostuobjekt.

Üle kolme korra odavam GT auto see-eest võimaldab kasutada mitmeid LFA-lt tuttavaid tehnilisi lahendusi ja tuua superauto hõngu ka tavakasutajate istumise alla.

Inseneride kümnete tuhandete töötundide tulemusega õnnestus loo autoril läbida kahe päeva jooksul marsruudil Milano-München üle 700 km, kusjuures kiirteede asemel ületasime Alpid pigem põhimõttel – mida rohkem kurve, seda parem. Saage tuttavaks – uus Lexus LC!

STIILIPUHAS GT

Lexus LC ei ole hoolimata oma võimsus- ja kiirusnäitajatest sportauto. Ei, tegemist on stiilipuhta Grand Turismo (või Grand Tourer) 2+2 sõidukiga, mis kätkeb endas jõulist luksuslikkust ja sobib ideaalselt pikkade vahemaade katmiseks suurel kiirusel – mis ju peakski olema algupärane GT kontseptsioon?
Loe edasi siit