Uus 308 pakub e-HDi mikrohübriidtehnoloogiat ning uue põlvkonna Stop & Start süsteemi, mis on saadaval koos 1.6 liitrise HDi FAP 112 hj Euro 5 mootoriga, mille madala kütusekulu ja süsinikdioksiidi näitajad on muljetavaldavad – alates vaid 98 g/km. Seda baastaseme mootorit pakutakse koos poolautomaatse käigukastiga ja esmakordselt ka täiesti manuaalse käigukastiga, et tagada optimaalsed sõiduomadused.

Uue Peugeot 308 esiosa õhkab dünaamilisust ja sportlikkust ning uue stiiliga väiksem õhuvõtuava lisab elegantsust. Udutuled koos bumerangikujuliste LED päevatuledega muudavad 308 esiosa visuaalselt madalamaks ning laiemaks. V-kujuline kapott on saanud uue vormi, et anda paremini edasi Peugeot’ uut disainisuunda ning kurvifunktsiooniga bi-Xenon esituled on saanud titaaniummusta põhja, mis annavad aimu uue 308 iseloomust. Tagaosas on säilinud 308-le omased sportlikud jooned. Diffuserstiilis tagapampri alumine osa koos LED tagatulede ja lisandunud kroomdetailidele annavad harmoonilise koosluse.

Et veelgi vähendada süsinikdioksiidi heitkoguseid, võeti arvesse kõiki tegureid, mis tagavad kütusekulu ja heitkoguste vähendamise parimal võimalikul moel, ning tehti järgnevad muudatused:
- Uue mudeli kaalu vähendati 25 kg võrreldes eelmise 308 mudeliga
- Uued väiksema veeretakistusega 16 tolli rehvid
- Täiustatud roolivõimendi süsteem
- Õhutakistustegur (Cx) 0,28, mis on oma segmendi madalaim
- Uus Micro Hybrid tehnoloogiaga e-HDi diiselmootor
- Vaid 98 grammi CO2 kilomeetri kohta 1,6-liitrise e-HDi 112 hj diiselmootori ja automatiseeritud manuaal käigukäigukastiga.

e-HDi Micro Hybrid tehnoloogia näol on tegemist kolmanda põlvkonna Stop & Start süsteemiga, mis tähendab, et mootor lülutub ooterežiimile näiteks siis, kui olete autoga peatunud punase tule taga või seisate liiklusummikus. Tavapärase starteri asemel on e-HDi puhul kasutusele võetud pöördgeneraator, mis on 70% vastupidavam kui tavaline starter ning mis tagab kiirema, vaiksema ja sujuvama mootori käivituse.

e-HDi tehnoloogia tagab:
- 15% väiksema kütusekulu linnaliikluses
- 40% kiirema mootori taaskäivituse võrreldes eelmise põlvkonna Stop & Start tehnoloogiaga.

308 mudel on Peugeot suurima müügimahuga mudel, mida on müüdud kokku 870 000 masinat üle maailma. Uus 308 avalikustatakse Genfi autonäitusel märtsi alguses ja Eestis jõuab uus mudel müügile maikuu jooksul.