• Luksusautoks pürgiv keskklass
• Esiveoline universaal-linnamaastur
• Senisest hübriidist soodsam

Juba täht „H“ tähendab eelduste kohaselt hübriidi. Kuid paraku ei ole see auto hübriid. See on esiveoline, automaatkäigukasti ja tavalise (kuid väga võimeka) diiselmootoriga sõiduk, mille n-ö täisnimi on: 508 RXH 2,0 BlueHDI EAT6 2WD.

Põhiandmed

508 RXH on keskklassi auto, mille pikkus on 4,82 m, telgede vahe 2,82 m ja tühimass 1,79 tonni. Mõõtude, eriti telgede vahe põhjal võib järeldada, et tegemist on avara reisijateruumi ja suure pakiruumiga autoga.

Nii see ka on. Suurekasvuline pikakoivaline võib tagaistmel jala mõnuga üle põlve visata ka siis, kui teine samasugune ees istub. Pakiruum on hästi pirakas ja mahutab 660 kuni 1860 liitrit kraami.

Auto diiselmootoril on võimsust 133 kW/180 hj ning sellest jätkub vabalt suure auto liigutamiseks igas olukorras. See mootor tuli 508 mudelivalikusse koos viimase mudeliuuendusega, ehk tegemist on täiesti uue nähtusega. Automaatkäigukast ei ole õnneks PSA kurikuulus robotkäigukast (ETG), vaid traditsiooniline automaat, mille tähiseks EAT6.

Kõrgem kliirens, 184 mm, väljendab auto maasturiambitsioone, sama rõhutab ka tema väliskujundus. Loomulikult, linnamaasturiks teda päriselt siiski nimetada ei saa, kuid 184 mm kliirens teeb siiski enamikule kompaktklassi linnamaasturitest silmad ette.

Ehk keskmise eestlase, kel küllalt tihti asja ka metsa ja maastikule, autovajaduse rahuldab see masin täielikult. Ja mis seal salata, erinevad Allroad, Scout ja muid liignime kandvad kõrgendatud sõiduautod muutuvad autoostjate seas aina populaarsemaks.