• 500 hobujõudu ja 730 Nm
• Neli juhtimisrežiimi
• Stiilielemente on laenatud ideeautolt Quartz

Peugeot 308 elegantne stiil ja sportlikkus on endiselt äratuntavad ning laenatud on ka Quartz-ideeauto stiilielemente, mida on veidi radikaalsemaks muudetud. Intensiivne sinine värv, mille juures on kasutatud neoonpigmente ja klaasiosakesi, on kombibeeritud mati musta tooniga.

Salongis hakkab kõigepealt silma pikk keskkonsool ja neli sügavat istet. Sportlike traditsioonide kohaselt on sisemus, eelkõige näidikute ümbrus, rooli keskosa ja keskkonsool, viimistletud punaste detailidega.

Kuuekäigulist käigukasti saab mugavalt juhtida väikesel roolil olevate labadega. Head Up Display kuvab kogu vajaliku info juhi vaatevälja ilma, et ta peaks silmi teelt kõrvale pöörama. Kaks keskkonsoolil olevat nuppu võimaldavad juhil mehhaanika tööd kontrollida - esimene nupp käivitab võimsa mootori ja teine annab juurdepääsu neljale juhtimisrežiimile.

Keskkonsoolil asuvat lülitit kasutatakse nelja juhtimisrežiimi valimiseks:

  • - Hot Lap režiim on kõige võimsam ning võimaldab kasutada ära kolme jõuallika kogu potentsiaali, et saavutada maksimaalsed 500 hj ja 730 Nm pöördemoment.
  • - Track režiimil on võimsus 400 hj ja pöördemoment 530 Nm, peamiselt tänu bensiinimootorile ja tagumisele elektrimootorile. Esimene elektrimootor annab lisajõudu kiirendamise ajal.
  • - Road režiim on mõeldud eelkõige maanteedel sõitmiseks, võimsuseks on 300 hj ja pöördemomendiks 400 Nm. Bensiinimootor töötab täisvõimsusel ja tagumine elektrimootor toetab kiirenduse ajal. Sellel režiimil esimest elektrimootorit ei kasutata.
  • - ZEV režiimil sõidab 308 R HYbrid tagumise elektrimootori jõul. Olenevalt sellest, kui tugevalt juht gaasipedaalile vajutab, sekkub ka esiosas asuv elektrimootor.

500-hobujõulise mootoriga nelikveolise Peugeot 308 R HYbrid’i piirkiiruseks on 250 km/h ning sajakilomeetrine tunnikiirus paigalt saavutatakse vaid 4 sekundiga. Sellele vaatamata on CO2 pääst kõigest 70 g/km.