Kolm aastat Opel Insigniat: juhtkoht Euroopas

Insigniat ei ülista mitte ainult erialased teabevahendid ja ostjad. DEKRA 2011. aasta vearaportis saavutas Opeli tippmudel parima tulemuse kõikide testitud sõidukite seas veatute autode indeksiga 96,1 protsenti. Jätkuva kõrge nõudluse tõttu on Opeli Rüsselsheimi tehases puhkuseid lühendatud. Võrreldes 2009. Aasta esimese poolega (umbes 73 300) ja 2010. aastaga (üle 71 000), on 2011. aasta esimesel poolel läbimüük kasvanud 79 000 sõidukile, teatab Opel Southeast Europe Kft.

Suurbritannias oli Insignia 21011. aasta jaanuarist kuni juunini keskmise suurusega sõiduklassi segmendis vaieldamatu lemmik. Selles kategoorias on Euroopa ning olulistel turgudel Saksamaal ja Suurbritannias viieukseline luukpära variant number üks. Arvestades kõiki mudeli variante, hõivavad Insignia variandid Euroopas teise koha, samas kui Sports Tourer universaal asub samuti teisel kohal Euroopas ja Suurbritannias. Kogu 2010. aastal moodustas Insignia turuosa Euroopa „D-segmendis“ 15,2 protsenti.

Insignia kasutajad valivad tippvarustuse

Kasutajaid vaimustab ka Insignia disaini kvaliteet. Lisaks sellele täidab Opel ka kõige nõudlikemate kasutajate ootusi innovatiivse tehnoloogia ja kõrgekvaliteedilise varustusega.

Kogu Euroopas valivad rohkem kui pooled Insignia ostjad navigatsioonisüsteemi, Saksamaal on see näitaja peaaegu 90 protsenti. Kaks kolmandikku (Euroopas) ja 86 protsenti (Saksamaal) valivad parkimisabi. Üle 60-protsendilise näitajaga on laiad 18- kuni 20-tollised valuveljed eriti populaarsed Tarbijate seas Euroopas, samal ajal ostetakse Saksamaal iga teine Insignia ergonoomilise kõrgekvaliteetse juhiistmega, millel on Aktion Gesunder Rücken e.V. (selja head tervislikku seisundit hoidva toimega) kinnitustempel.

Cosmo variandi ostjad, kes valivad Nappa nahkkomplekti „India suvi“, pööravad erilist rõhku eksklusiivsele salongi disainile, ning tellivad täiendavat kõrgekvaliteetset varustust sagedamini kui need ostjad, kes valivad sõiduki ilma Nappa nahksisuta. Üle 60 protsendi ehk kaks korda rohkem ostjaid valivad automaatkäigukasti, samal ajal kui kümme korda rohkem ostjaid otsustavad 2.8 V6 turbomootori kasuks. Kohandatava 4x4 nelirattaveolise versiooni puhul on tellimuse määr neli korda ning veokonksu puhul kaks korda kõrgem.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!