Insigniast saab näiteks Buick Regal ja ongi General Motorsil kerge käeviipega päris uus mudel olemas. Opeli jaoks on Buicki märgi kandmine tegelikult uhkegi. Tähendab Buick ikkagi traditsiooniliselt hoopis luksuslikumat marki kui rahvaautost alles nüüd tummisemaks tõusev Opel.

Buicki jaoks ei mõju Insignia Regaliks ümber nimetamine degradeerivalt, kuna Insignia on suur samm nii Opeli kui General Motorsi enda jaoks. See on hea ja edumeelne nii tehnoloogiliselt, mootori ja iseäranis disaini poolest.

Buick-Pontiac-GMC asepresident Susan Docherty rõõmustas Automotive Newsi intervjuus siiralt, et Opelist on saanud nii hea ja kvaliteetne mark, mis suudab pakkuda teistelegi General Motorsi automarkidele uute mudelite jagamise näol sisu. „Päris kõik Buickid siiski Opeleist võrsuma ei hakka. Näiteks linnamaastur Enclave ja suur sedaan LaCrosse,“ sõnas ta, joonistades nii näitlikult välja Euroopa ja USA autokultuuri erinevused.

Buicki pikemaajaliste plaanide hulka kuuluvat soov keskendudagi just eelkõige eri suuruses ja varustuses sedaanide tootmisele. Opel Insignia müügist Buick Regali nime all Hiinas teatati juba mullu novembri alguses.