• Opeli universaali kümnes tulemine
• 9 jõuallikat, 4 käigukasti ja 4 varustustaset
• Baashind alates 15 190-st eurost

Üheksa põlvkonna jooksul on Opeli õnnestunud hakkama panna tervelt 2,4 miljonit väiksemat universaali ja tootja ei salga, et ka antud loo peategelase osas on neil suured ootused.

Sports Tourer on 4,7 meetrit pikk ja konkureerib selliste sõidukitega, nagu universaalkerega Ford Focus, VW Golf Variant, Škoda Octavia Combi, Peugeot 308 SW, Seat Leon ST, Renault Megane Grandtour jne.

Omas klassis voolujooneliseima kerega universaal käis enne müügile jõudmist ka viies paastulaagris, sest võrreldava varustusega eelkäijast olevat uuem sõiduk kuni 190 kg kergem. Sõites see eriti välja ei paista, sest maanteekiirustel on auto ümber mühavad ilusti tuulekeerised isoleeritud ja sõitjateruum üsna vaikne.

Kaalujälgimist tuletab meelde vaid karedal asfaldil valjemaks muutuv rehvimüra ning aeg-ajalt auto külgedelt sisse kostuv liivarabin - uste müraisolatsioon tundub olevat õhuke, et mitte õelda olematu.

Numbreid, andke meile numbreid

Aga palun: Sports Toureri telgede vahe on 2662 mm, laius peegliteta 1809 mm ja kõrgus 1510 mm. Pakiruumi maht on normaaloludes 540 liitrit, mida saab tagaistmete seljatugesid maha keerates kasvatada 1630 liitrini.

Võrdluseks - Ford Focusel on vastavad näitajad 30 ja 114 liitri võrra väiksemad (rehviparanduskomplektiga), Škoda Octavia Combil aga 48 ja 88 liitri jagu suuremad (koos varurattaga).

Numbreid kõrvale jättes on Sports Tourer välismõõtudelt eelkäijaga küll samasugune, kuid tema sõitjateruum on endisest avaram - tootja sõnul on esiistmetel lisandunud 26 mm pearuumi, tagaistmetel aga 28 mm jalaruumi.