Saksa autotootja on alustanud 2008. aastal toote, kujunduse ja kvaliteedi pealetungi mitmeid auhindu võitnud Opel Insigniaga. Rüsselsheimi tehases valmistati hiljuti Opeli lipulaeva mudeli 500 000-s sõiduk.

Alates oma debüüdist 2008. aastal on Insignia võitnud enam kui 50 riiklikku ja rahvusvahelist auhinda, muuhulgas maineka Aasta Auto 2009 auhinna.

Saksamaa kasutatud autode jälgija GTÜ (Tehnilise Järelvalve Assotsiatsioon) tunnistas töökindluse osas Insignia parimaks kasutatud autoks keskklassi sõidukite segmendis. Lisaks sellele saatis Insigniat teist korda järjest suur edu 2012. aaasta DEKRA kasutatud autode raportis. See sõiduk oli segmendi liider vähima vigade hulgaga.

Autoekspertide kiitus peegeldub ka tarbijate nõudluses, mida praegu juhib Venemaa läbimüügi kasvuga. 2011. aastal müüdi Euroopas ligikaudu 150 000 Insigniat, kusjuures suurimateks turgudeks olid endiselt Ühendkuningriik ja Saksamaa vastavalt näitajatega 46 000 ja 26 000.

Insignia kõrval on erinevates Euroopa kvaliteediraportites saavutanud väljapaistvaid tulemusi ka Corsa ja Astra, seega teeb Opel laiendatud garantiiskeemiga Eestis järgmise sammu oma tugevate külgede näitamiseks klientidele.

Uusimad Opeli mudelid, nagu hea väljanägemisega Zafira Tourer ja ikooniline GTC, on Eesti edasimüüjate juures OpelFesti kampaania ajal kõik saadaval erilise, nn tehasehinnaga. See Fest on Opelil kolmandat korda, seekord 23. aprillist 13. maini, kuid seni kõige edukam müügilepingute ja potentsiaalsete klientide külastuste arvu poolest nende 3 nädala jooksul.