• Tõnu ja Ylle arvamused Adam Rocksist
• Palju värvivariante, aga automaatkasti ei pakuta
• Hind alates 14 910 eurost

Ette ruttavalt võib öelda, et soopõhine lähenemine autodele on tugevalt üle hinnatud.

Tõnu, kes teeb Opel Adam Rocksiga tutvust paar nädalat enne naistele mõeldud üritust, saadab Ylle seekord erimissioonile, sõnadega: “Mine Lätti, leia Adam Rocks; ja too mulle “Mida naised arvavad?”, sest meesterahvana ei oska ma selle auto kohta suuremat kosta."

Ylle kutsub kaasa kaasa TUUB ja Bon Bon Lingerie rõõmsameelse disaineri Tiiu Roosma- et oleks ikka rohkem "naiste arvamust" ja ehk vähem naisautoajakirjaniku arvamust ning asub Läti poole teele.

ADAM ROCKS NAISE PILGU LÄBI

Kõneleb Ylle:

Kohtume Opeli pisikese kõigesõitja, Adam Rocksiga Riias. Ilm on vihmane ja linnas liiklusummikud. Juba esimeses pikemas seisakus saab sõiduk me kõnepruugis Kivikamaka-Adamiks (ingl. k “rocks”).

Ehkki heatahtlikult iroonilisi hellitusnimesid tuleb kahe sõidupäeva jooksul kui varrukast – Jurmala rannal saab autoke hüüdnimeks “vuuduu jooga-Adam”, linnas liigeldes „navitrolla” jms., tõdeme Tiiuga Tallinna lennujaamas teineteisele hüvastijätuks lehvitades, et täitsa tore oli ju; eriti “rokikuti” kolmepotine mootor.

Välimus... on kah!

Noh, on kah, ütleks. Natuke on Fiat 500 ja kuskil lööb läbi MINI One. Ja mingis versioonis kolmekümnest tuhandest (sic!) on WR sinine. Adamit ja Rocksi – seda, mis peaks “kõigesõitma” ei oska sellest kompotist kuigivõrd eraldada. Lugu ei ole! Ajalugu!

Disainer jagab lahkelt selgitusi, et inspiratsiooni on saadud parkuurijatelt ja skvottijatelt, Adam Rocksi välised jooned vihjavad ekstreemkargajate käe- ja põlvekaitsmetele. Esispoiler rõhutab mehelikkust ning “ikoonilise” väljanägemise annavad kroomdetailid ja nurgeline küljejoon. Midaiganes.

Rocksi põhiline sihtrühm – rokkivad naised – jõuavad ühisele järeldusele, et esiots on ju täitsa kobe, aga vot tagaotsas, rääkigu disainer mis tahab, on ta kas magama jäänud või siis prouaga teatrisse kiirustanud.