2013. a võistlus viis seltskonna Peugeot 508 SW roolis Genfi, sel korral oli sihtpunktiks Pariisi autonäitus, vahendab WHATCAR?

Kui eelmise aasta masinad varustati tõepoolest üliökonoomsete 1,6 e-HDI diiselmootoritega, siis seekordsed tehase proovisõidukid 308 SW (Prantsuse reg.märkidega!) evisid autoklassi arvestades küllalt võimast 2liitrise diisli ja automaatkäigukasti kombinatsiooni.

Etteruttavalt võib tõdeda, et möödasõidud ja üldse kiirendused sujusid viimasega tõepoolest palju paremini, aga ökonoomia rekordid jäid sel korral löömata.

Säästliku sõidu võtetele on WHATCAR? viimasel ajal palju rõhku pööranud, mistõttu kirjeldab käesolev ülevaade meelevaldses järjekorras mõningaid tähelepanekuid reisist ega pretendeeri kuidagi hariduslikule vormile.

Kõigepealt aga olgu ära mainitud võitja tulemus – leedukad saavutasid 3,8 l / 100 km, millest meie võistkonnal (Väino Laisaar + Argo Verk) jäi puudu vaevaline 0,1 l.