Maailma esimene tuunitud Nano on kahevärviline otsekui mõni sõjaeelne limusiin. Selle teravatest tuledest ja kõrgest olekust inspiratsiooni saanuna katab esiotsa metsikult jõuliste avadega bamper otsekui oleks see auto mõni tänavakoristusvahend tulevikust. Pressiteates nimetati neid „õhuvõtuavasid" erutavateks ja põnevateks.

Nano mootor on taga, nii et mingit funktsiooni neil võredel peale mööduvatele vaestele tavaliste Nanode omanikele hammaste näitamise olla ei saa. Kui vaadata DC Design'i teisi töid, võib oodata, et nende nägemuses saab Nano ka luksuslikult nahkse ja tehnoloogiliste vidinatega vääristatud salongi, mis muudab kogu projekti veelgi absurdsemaks.

Tata Nano DC Design'i nägemuses
Tehniliselt masinaga siiski midagi teha kavas pole, see jääb teiste spetsialistide pärusmaaks. Suurte velgede ning nende uute laiade puusadega tegelane võiks ju mõne turbomootori tagumiku alla saada küll. Nano on ju ka tagaveoline, mistõttu võiks sellest isegi sõidumõnu eeldada. Ehk on mõne aasta pärast oodata ka midagi ringrajasarja Nano Cup taolist, kui Tata suudab hakata oma hitttoodet tehastest piisaval hulgal välja pressima hakata.