Ricardo and Force Protection Europe ehk FPE on kujundanud terve komplekti kiiverautosid. Võimalus on soetada ka üks tuim mässude laiali ajamise vahend, ent asja tuum peitub vankris ja kandamis. Autoritaarne väikelinn vajab vaid üht robustset alusvankrit ja mõnda "putkat", mis erinevad kriisid peenamalt kirbule võtaks.

Neljarattaline plaat sisaldab kogu tehnikat, mis on tarvilik objekti liigutamiseks, sellele istutatud pealisehitis annab aga sõidukile funktsiooni. Lamedasse tabletti koondatud tehnika on agressioonikindel tänu kompaktsusele, ülejäänud osa liikurist vastutab enda eest ise.

Nii et kui vanasti sai valida, kas paned auto peale mehe, kaks või kolm, siis nüüd on menüüs soomuk, raketikandja, mässumöllusisene toetuspunkt, kuulipildurveok, sõduribuss jne. Mugavuse kõrval on isegi tähtsam majanduslik vahendkond, mis taolise pargi kujundamiseks tarvis. Aluseid on ju vaja loetud arv, robustsema ehitusega lahingukaabusid aga olgu varnas enam!

Ülimalt efektsete ja keeruliste tulevikutehnoloogiate kohal kõlgub Ocelot oma lihtsa moodulsüsteemiga väga praktiliselt. Ametlikel andmetel käitab kiireageerimisprodukti 3,2-liitrine ridakuus diiselmootor, sel on 6-käiguline ZF käigukast, see on 5,3 m pikk, 2,3 m kõrge, 2,1 m lai ja tervelt 7,5 tonni raske.