Ohtliku laupkokkupõrke puhul säilitas Pulsari salong oma normaalse kuju ja mõõtmed. Eesistujate põlved ja reied olid hästi kaitstud. Sama hea tulemuse andis test erineva suurusega mannekeenidega. Pulsaris on reisijad hästi kaitstud ka teise ohtliku õnnetuse, külgkokkupõrke puhul. Testi tulemusena hinnati kõigi kehaosade kaitstus heaks ja rindkere kaitstus täiesti piisavaks.

Pulsar sai täispunktid ka laste turalisust mõõtvates testides, milles kasutati 1,5- ja 3-aastase lapse mõõtmetele vastavaid mannekeene. 

Külgkokkupõrkel püsisid mõlemad väikesed mannekeenid hästi turvatoolides, mis aitab ära hoida lastele väga ohtliku pea kokkupõrke autokerega. 

Pulsaris on võimalik eessõitja turvapadi välja lülitada. Nii saab soovija kasutada ka seljaga sõidusuunas paigaldatavat turvaistet.

Õnnetuse korral pakub Pulsar väga head passiivset kaitset ka jalakäijale. Auto esipõrkeraud sai jalakäijatestis täispunktid. Hea hinnangu andsid testijad ka Pulsari mootorikattele, mis vähendab tunduvalt vigastusi jalakäija peale.

Pulsari turvalisust tõstab veelgi auto väga hea ja mitmekülgne turvavarustus, näiteks automaatne hädapidurdus, pimenurga hoiatussüsteem ja mitmed muud Nissani turvakilpi kuuluvad juhiabilised. Selle kasuliku tehnoloogiaga on kõige parem "silmast-silma" tutvuda juba Nissani esinduses, kuid hea ülevaate annab uuest Pulsarist ka veebisait www.nissan.ee.

Jaga
Kommentaarid