Välimuse poolest on Pulsar võrdlemisi neutraalne - ma ei pea seda selliseks autoks, millele kindlasti tänaval järgi vaatama jääksin. See on aga positiivne, sest sellise tavalise linnaauto puhul ei olekski see minu arvates hea. Üldiselt tõmbavad ju tähelepanu suured ja võimsad maasturid või kiired ja vihased sportautod. Kui selline tavaline isend aga silma jääks, siis ilmselt oleks kas ta avarii teinud või oleks tema küljes midagi ääretult inetut. Seega, disainerid on oma tööga edukalt asti hakkama saanud. Kaugelt liigset tähelepanu ei ärata, lähedalt on aga silmale ilus vaadata.

Mul oli raske uskuda, et üks kahemeetrine mees end kunagi auto tagaistmel ka mugavalt tunda võiks. Selle auto puhul on see aga täiesti võimalik. Ruumikuse poole pealt pole sees kokku hoitud ja samas ei ole pagasiruum ka just kõige pisem paik. Sinna mahub edukalt ära mitu käsipagasimõõtu kohvrit ning maalt vanaema keldrist näpatud kurgipurki või õunakasti. Üldiselt näeb auto ka seest hea välja, hinnaklassi vaadates ei oskaks paremat vist tahtagi.

Rääkides sõidumugavusest, siis annaksin autole maksimumpunktid. Panin ta proovile nii linnas, maanteel kui ka kruusasel külateel. Aukudest läbi sõites peaga lakke ei lennanud ja rooli tundlikkus tegi sõidu vägagi mugavaks. Käiguvahetus on mugav, masin püsib ilusti teel ja püsikiirusehoidik teeb ka pika teeotsa läbimise kergemaks. Auto on varustatud ka väga kasulike kaameratega, mis parkimisel tekkiva stressi olematuks muudavad. Kõige selle juures tekib tunne, et järgmise sammuna hakkab see auto ilmselt ka juba KITT-i moodi ise sõitma ning inimesele jääb ainult sõnakäskluste lõbu. Või siis autoga aruka dialoogi pidamine.

Kes endale hetkel autot otsib, soovitan kindlasti proovisõidule minna.
http://www.nissan.ee/EE/et/vehicle/city-cars/pulsar.html