2009. a. Mercedes 300 SL Panamericana on Gullwing-America katse luua pool sajandit vana auto uue tehnilise sisu seljas uuesti. Auto taga on Arturo Alonso koos Saksamaal tegutseva Gullwing-AG'ga.

Uue 300 SL kandmik on rauast, kere on 0,5 mm alumiiniumist, millele on kantud mitmeid kihte klaasriiet. Kapoti alla on 5,5 V8, mil 370 hj ja 530 Nm väänet. Aasta pärast hakataks pakkuma ka „vaid" 320 hj arendavat pisemat V6 mootorit. Käigukast on kuuekäiguline, nii manuaalne kui automaatne.


Kogu auto proovib maksimaalselt originaali järgi aimata, ent olla ühe jalaga samas ka kindlalt tänapäevas. Näidikud on näiteks omaaegses stiilis, mitte elektroonilised stilisatsioonid. Kaasaegsemaks muudavad masina kindlasti ka tänapäevaselt suured 17-tollised veljed.