„Alustame käsitsijuhtimisega, missioonispetsialist istub rooli taga ja kontrollib sõidukit kogu aeg,“ teatas Uberi isejuhtivate autode programmi juht Eric Meyhofer. „Ehkki me soovime oma isejuhtivussüsteemi testimist jätkata, näeme me käsitsijuhtimist kui olulist esimest sammu.“

Kui autosid tavalisel moel juhitakse, ei saa Uber muidugi kuidagi oma isejuhtimistarkvara testida. Samas võimaldavad need sõidud ettevõttel andmeid koguda. Neid saab omakorda kasutada kaartide ja simulatsioonitarkvara parendamiseks. Samuti katsutakse niiviisi Pittsburgi „poliitilise suplusvee“ soojust - esimesed reaktsioonid linnapealt Bill Pedutolt olid Uberi katsesõitude osas pigem jahedad, märgib Ars Technica.

Erinevalt varasemast saab igas katseautos olema kaks missioonispetsialisti. Üks juhib autot (hiljem, kui autod jälle ise juhtima hakkavad, jälgib ta sõiduki käitumist) ja teine inimene dokumenteerib märkimisväärseid sündmusi, mis sõidu ajal juhtuvad. Nende andmete põhjal saavad Uberi insenerid hiljem taas autode sooritust parendada.

Oluline on ka see, et Uber teatas, et enam kokkupõrke vältimissüsteeme välja ei lülitata. Märtsis Tempes toimunud õnnetuse puhul oli Uberi Volvol see tarkvara väidetavasti välja lülitatud ja auto pidurdamine kokkupõrkeohu puhul oli usaldatud rooli taga istunud testsõitjale – kes aga, nagu teame, oli õnnetuse hetkel hõivatud oma nutitelefoniga.