Ja see ei ole üldsegi teab mis enesestmõistetav asi. Esimene naine lubati katse korras üle aastakümnete bussikabiini alles 1999. aastal! "Tema vaatas ettevõtte ja töökeskkonna üle, kiitis tööd sõbrannadele ja nii läks jutt laiali, et tasub tulla, ning edasi tuli igal järgmisel aastal juba järjest rohkem naisi bussijuhtide kursustele õppima," kirjeldab naiste tulekut autobussikoondise avalike suhete juht Sirje Roht.

Enne seda lõpetasid viimased naisbussijuhid Tallinna autobussikoondises töö 1976, siis keelas nõukogude võim naistel bussijuhina töötamise ära kui raske ja tervist kahjustava. Naistel lubati sõita vaid kuni kümnekohaliste väikebussidega. Kuigi samas 70. aastate autobussikoondise üht viimastest naisroolikeerajaist, Elsa Pihelgast, autasustati bussijuhi töö eest isegi Lenini ordeniga.

Nüüd on aga hoopis teised ajad ja teised masinad, automaatkäigukastidega bussid on palju kergemini juhitavad ja bussi juhtimine pole enam füüsiliselt nii raske "lammutamine".