Näitusel osales 85 firmat Eestist, Leedust, Lätist, Soomest, Tšehhi Vabariigist, ja Venemaalt. Viie päeva vältel näitust külastanud 37235 inimest said ülevaate Peugeot, Volkswageni, Renault, Fordi, Volvo ja Audi tootevalikust, võisid imetleda Ferrari 360 Modena F1-te, Maserati Coupé Cambiocorsa’t, Porche Cayenne´i ja Hummer H2-te. Külastajate hulgas olid populaarsed ka näitusel eksponeeritud uued mudelid, nagu Volkswagen Touareg, Audi A8, Ford Focus RS ja Volvo XC90.

Rikkalikumalt kui seni olid näitusel esindatud kaatrid jt veesõidukid. Peagi algavat motohooaega silmas pidades oli näitusel üles rivistatud kiirete ja võimsate mootorrataste väljapanek. Huvi lendamise vastu tekitas motodeltaplaan.

Nagu Motorex-il traditsiooniks kujunenud, osales väljapanekus autohuvilistele hästi tuntud Mati Leivategija, kes oli seekord vaatajate ette toonud tuunitud Pobeda.

Esmakordselt osales Motorex-il Eesti Kaitsevägi, eksponeerides kopterit Robinson ja universaalset maastikumasinat.

Motorex 2003 raames valis ajakiri Tehnikamaailm Eesti Aasta Auto 2003, milleks osutus Mazda 6.

Motorex 2003 on lõppenud, käivitunud on ettevalmistus 13. Tallinna rahvusvaheliseks auto- ja tehnikanäituseks Motorex 2004 (23. - 28. märts 2004.a), mis on 1998, 2000 ja 2002 traditsiooni jätkates kantud rahvusvahelise Mootorsõidukitootjate Organisatsiooni OICA 2004. aasta autonäituste nimekirja. Kuulumine rahvusvahelisse kalendrisse toob 2004. aastal kaasa ka nende autofirmade osalemise Motorex-il, mis sel aastal näituselt kõrvale jäid.