• Silmatorkav välimus
• Võimas mootor ja sportveermik
• Hind alates 34 250 eurot

MINI Countryman on tegelikult Whatcari sõiduproovis juba olnud ning seda suhteliselt ammu – 2010.a. sügisel. Kel soovi meelde tuletada, leiab loo siit.

Kui aga maaletooja andis teada, et vaid kolmeks päevaks on Eestis “käimas” mudeli võimsaim eriversioon – John Cooper Works – ei suutnud ma kiusatusele vastu panna proovimaks, kuivõrd olulised siis (lisa)hobujõud ikkagi on.

Silmatorkav välimus

Spoilerid ees ja taga, reljeefsed küljekarbid, suured spetsiaaldisainiga veljed, vaid erimudelile omast punast värvi katus, peeglid ning triibud ning kuhjaga JCW embleeme teevad auto disaini küllaltki hea maitse piiri kompavaks. Raske isegi öelda, millal efekti saab liiga palju, aga tagasihoidlikkusega see auto tõepoolest ei hiilga.

Sisemus tundub palju argisem, kuigi ka siin leiab lävepakkudelt JCW logosid ning istmete musta värvi ilmestavad nii tekstiil- kui ka nahksisu puhul punased triibud. Silm märkab punast värvi õmblusi ka roolirattal ja käigukangi ümbruses.

Vast suurima erinevuse tavamudelitega leiab aga roolisambal paiknevast tahhomeetrist, mille tagapõhi pole mitte hele, nagu kõigil ülejäänud Countryman’idel, vaid tume.

Lisaks pakub JCW näiteks antratsiithalli laepolstrit, MINI Boost raadiot ja klaveri-musti dekoratiivliiste, kuid kõik need on tellitavad ka kogu ülejäänud mudeligammale, mistõttu ilma varustuse nimekirja süvenemata neist lugu pidada ei oska.

Trimmis veermik

JCW tuleb tehasest alati 18-tolliste velgede ning sportveermikuga. Kui tava-Countryman on vedrustuse mõttes kõige “tallinnasõbralikum” MINI, siis JCW roolis rappute igal konarusel ning löökaugus täie raha eest. Näiteks parkla sissesõidule paigaldatud “lamavast politseinikust” üle sõites ei juhtu tõenäoliselt MINI esisillaga mitte midagi, aga juhil võtab kostev kolks peaaegu silma märjaks.