• • Teise põlvkonna „Maamees“, mis näib baasmudeli kõrval lausa hiiglasena
  • • Juulist lisandub valikusse pistikhübriid Countryman Cooper S E, mis suudab särtsu najal sõita kuni 40 km
  • • Uustulnuka baashinnaks 27 000 eurot, nelikvedu ALL4 lisab hinnale vähemalt 2000 eurot

Kuid 570 000 ostja meelest polnud see sugugi nii ja esimese põlve Countrymanide osakaal moodustas kõigi müüdud MINIde hulgas koguni 33%. Sestap on teise põlvkonna tulek asjade ootuspärane kulg ja uustulnuka saledama üldmulje saladus peitub lisandunud pikkuses. Noorem vend on vanemast 202 mm pikem, mis väljendub positiivselt nii suuremas pakiruumis kui ka tagaistme ees olevas jalaruumis.

4299 mm pikk Countryman on suurim MINI terves brändi 47 aasta pikkuses ajaloos ja ühtlasi on see esimene mudel, mis ehitatakse väljaspool Suurbritanniat, ehk täpsemalt Hollandis asuvas tehases. Lisaks pikkusele on auto kasvanud nii laiuses (33 mm) kui ka telgede vahes (75 mm) ja kolmeukselist MINI luukpära edestab „Maamees“ pikkuses pea poole meetriga.

Pagasiruumi maht jääb vahemikku 450-1390 liitrit ja kõigi autode baasvarustusse kuulub kolmeosaline mahakäänatav tagaistme seljatugi (suhtes 40:20:40). Lisaks nimetatule saab lisavarustuse hulgast tellida ka sellise tagaistme, mille kaldenurk on kõigil seljatoe osadel eraldi muudetav ja mille kaheosalist istmepatja saab 130 mm ulatuses edasi-tagasi liigutada. Selline tagaiste maksab täiendavalt 310 eurot.
Loe edasi siit