MINI Clubman - andsime selle masina rallimehe kätte testida



MINI Clubman - andsime selle masina rallimehe kätte testida
whatcar.ee

BMW juhatuse all on tänaseks turule toodud juba kolm MINIde põlvkonda ja viimased neist on kõike muud kui „minid.“ Moodsaid sõidukeid paisutavad lisaks ostjate ootustele turva- ja mugavusvarustuse osas ka kliendid ise, kes kipuvad arenenud riikides aina kiiremini laiusesse välja venima.

Vahendab WhatCar.ee

Ilmekaks näiteks on siinkohal ehk viieukselise MINI võrdlus sarnase müügiloleva Volkswagen Golfiga. Kui pikkuses on nende autode erinevuseks 276 mm, siis laiuses, kõrguses ja telgede vahes erisused ainult 63, 67 ja 53 mm. Ja baasjõuallikate korral pole ka tühimasside erinevus kuigi suur, sest viie uksega MINI on sarnasest Golfist vaid 56 kg kergem.

  • John Cooper Works-paketiga autode võimsus on 231 hj ja sellise mootoriga Clubman saavutab 100 km/h paigalt 6,3 sekundiga.
  • • Autosid saab soetada kas kuuekäigulise käsi- või kaheksakäigulise automaatkäigukastiga.
  • • Auto baashind Eestis on 36 000 eurot.
Seotud lood:

Ja kuidas on lood innuka roolikuulamise ja lõbusa juhitavusega, mille eest esimest põlvkonda jalapealt armastama hakati? Vastuse saamiseks viisime kokku kõige praktilisema MINI ja viimase sooritusvõimet hindava personaaltreeneri. Esimeseks on universaalkere ja John Cooper Works (JCW) paketiga varustatud nelikveoline MINI Clubman Cooper S All4 ja teiseks Egon Kaur, kes on autoralli neljakordne Eesti meister ja tegutseb ka sõidutreenerina. Andsime tema kätte 231 hj arendava universaali, mida samanimelise vaarisaga seob vaid kaheosalise tagaluugi ehk kahe külgedele avaneva tiibukse olemasolu. Kas kolmanda põlvkonna MINI suudab midagi pakkuda sõidumehele, või on see hipsterite linnaosa kaunistav ehe, mis passib sinna paremini kui hipsterid ise?

Loe veel

Esmalt niheleme istmetel

Clubmani sõitjateruum on originaalse ilmega ning lisaks väga heale viimistlusele on selles ka piisav hulk panipaiku. Võimaluse korral soovitame soetada sportistmetega auto, sest tavaistmete põhjad on üsna lühikesed ega toeta reit piisavalt, mis võib pikematel sõitudel tekitada ebamugavust. Tagaistmele annab istutada kaks keskmist kasvu täiskasvanut, kes tunnevad end seal igati ontlikult, kuid ainult eeldusel, et esireas ei istu pikkade jalgadega korvpallurid. Clubmani pakiruumi mahuks on 360 liitrit ja baasvarustuses olevat kaheosalist tagaistme seljatuge maha käänates saab selle mahu kasvatada 1250-ne liitrini. Aga edasi jätkab juba Egon.
Loe edasi siit

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised