Absoluutne enamik maailma valitsejatest kasutab transpordivahendina Mercedes-Benzi toodangut. Üle-eelmise põlvkonna suur, kandiline ja võimsa olekuga S-klassi Mercedes oli omal ajal iga enesest lugu pidava riigijuhi esimene valik. Eriti silmapaistvalt mõjusid need autod Aafrikas jt arenguriikidega piirkondades.

Kui riigis on olemas oma autotööstus, eksponeeritakse loomulikult selle uhkeimaid vilju. Näiteks Prantsuse president ei saaks endale kuidagi lubada BMW või Audiga rahva ette ilmumist. Prantsuse autotööstusel pole aga alati olnud erilisi ja suuri limusiine pakkuda ja nii on mõnel riigipeal tulnud reisida päris tagasihoidlikes sõidukites nagu näiteks Renault Safrane. Nicolas Sarkozy kasutada on majesteetlik Citroën C6, mis päris Mercedese klassi luksusauto mõõtu samas siiski välja ei anna.

Angela Merkel liigub mõistagi Mercedesega, ent see pole antud hetkel oluline. Saksamaa president on ju ikkagi Horst Köhler. Tema on aga nii hall ja tundmatu mees, et keegi ei teagi, millise autoga ta liigub. Austrias kasutatakse igal juhul Audi A8 teenuseid nagu meilgi. Islandi ja Monaco ametlikuks esindusautoks on hübriidajamiga Lexus LS600h.

Suurbritannia presidendil, keda seal nimetatakse momendil kuningannaks, on au kasutada spetsiaalselt valmistatud avarat ja kõrget Bentley limusiini, mis näeb paraku üsna kehv välja. Justnagu oleks see mõni Hiinas valmistatud kahtlane koopia. Hiina Rahvavabariigi juhatajat võis sügisel näha samuti päris kentsakas, otsapidi vana Volgat meenutavas kohalikus limusiinitoodangus nimega Hongqi ehk Punalipp!

Dmitri Medvedjev sõidab mööda Venemaad peamiselt Mercedesega, ent tal on ka ZIL, mida pidulikel puhkudel kasutada. Jaapanis oli pikalt teenistuses samuti veidi ZILi meenutav Toyota Century. Hispaania juht, kuningas Juan Carlos I on aga suur autohuviline. Millega tema parajasti liigub, on väga keeruline tabada, kuna kuninglikus garaažis seisab koguni 72 autot!

Loetlema võib jäädagi, ent üldiselt on reeglid lihtsad: presidentaalne limusiin peab olema (võimalusel kohaliku) automargi lipulaev, ruumikas ja võimas ning enamasti S-klass Mercedes-Benz; tihti on see masin kuulikindel (Obama autot ei hävita tõenäoliselt mitte miski) ning sisaldab peidetud vilkurite kõrval ka palju erilist turvatehnikat, sest ühe riigi juht ei saa ju ometi teele jääda. Üksikutel juhtudel nagu USA ja Suurbritannia, ehitatakse esiisikule erimasin. Mõistliku poliitiku esindusautot Škoda Superb kasutab hetkel vaid mõni üksik riigipea.