CLK oli E-klassi välimusega, ent C-klassi platvormile ehitatud menukupee, mille välimus tõttöelda väga huvitav polnud ning jättis paljud külmaks. E-klassi kupee ja nüüd ka see värske kabriolett on uue jõuliselt emotsionaalse disainiga oma eellase kõrval suisa vaatamisväärsused. Mercedes avaldas ametlikud pildid ja videoklipi masinast veel enne jaanuaris aset leidvat esitlust Detroidi autonäitusel.

Konkurentide kabriolettide nagu BMW 3. seeria, Audi A5, Lexus IS C jt. ees on E-klassi eeliseks terve hulk tehnoloogilisi imevidinaid. Alates avatud katusega sõidukogemuse äärmiselt mugavaks muutvast õhusallist (Airscarf), mis puhub sõitjaile peatoest kaelale sooja õhku ning uuest vidinast nimega Aircap ehk õhkmüts - deflekotrist esiklaasi ülaservas, mis juhib õhuvoolu salongist 20 cm võrra kõrgemalt mööda jne.

Tekstiilkatus avaneb oma klassi standardiks kujunenud 20 sekundiga ja isegi kiirusel kuni 40 km/h. Kui katus üleval, saab muidu selle ladustamiseks kasutatavat kompartementi ametlikult pakiruumina kasutada.

Esialgu nelikveolist mudelit ei pakuta, tagaveolisi käitavad samad jõuallikad, mis E-klassi kupeed ennast. Teisisõnu 268 hj 3,5 V6 ja 382 hj 5,5 V8. Mugavus-, turvalisus- ja meelelahutusvarustusest on saadaval kõik, mis tavalise E-klassigi menüüs. Maailma müügisaalidesse ilmub uus teravnurkse ninaga kabriolett varemalt maikuus.