• Suurepärase maastikuvõimekusega moekas sõiduk
  • Sobib esindusautoks ja kuni 2-lapsega perele
  • GLC Coupé hind alates 49 716 eurost

Nii leiamegi kusagilt veel terminid “premium” või “krossover”, millest viimane võiks siis meelevaldse selgituse järgi tähendada maastikuauto välimusega kõrgemat sõiduautot, millel (järjest harvematel juhtudel) võib olla nelikveo võimalus.

POPULAARSUS KASVAB Uus moeröögatus on nn. kupee-džiibid, mis juba iseenesest väänab sõna “kupee” definitsiooni päris pahempidi. Nimetusest hoolimata on tegemist üha kiiremini kasvava segmendiga.

BMW tegi 2008. aastal selle ukse lahti oma X6-ga. Muidu sõsarmudeli kombel maastur mis maastur, aga vot katusejoone joonistame kupeeliku ja rõhutame masina sportlikkust, tehes selle madalama ning laiema. Ja toimis! Hoolimata vähenenud praktilisusest müüs (ja müüb) X6 nagu mühiseb!

Eks algul tundus säärase autoga edu saavutamine vist konkurentidele üsna uskumatuna, sest pikka aega ei pakkunud keegi teine midagi ligilähedastki. Nüüd aga tuleb sarnase kontseptsiooniga masinaid kui Vändrast saelaudu – ja ma ei pea siinkohal silmas ammututtavat Nissan Juke’i, vaid ikka ülejäänud siniverelisi.

DISAIN Nii polegi imestada, et pika sissejuhatuse järel jõuame lõpuks loo peakangelase – MB GLC Coupé’ni. Kes margi lühenditega päris sina peal pole, siis tegemist on C-klassi maastikuauto kupeeliku kerejoonega derivaadiga. Teatud nurga alt pea äravahetamiseni sarnane oma suurema venna GLE Coupé’ga – tuleb tõdeda, et Mercedese disainerid on oma tööga väga hästi hakkama saanud.

GLC Coupé on noobel ja nooruslik, mõjudes tava-GLC-st tänu madalamale toodud katusele, samas kasvanud pikkusele ja laiusele hoopis jõulisema ning sportlikumana. Mis siis, et pagasiruumi tagaosa kahanes madalaks ja laadimiskünnis sunnib isegi poekottide autosse tõstmisel korralikult muskleid pingutama – seda autot ei soetata pere ainukeseks sõiduvahendiks.
loe edasi siit