Kiyora on tõlkes puhtus. Selle jooned ja läbipaistvus viitavad kõik vee teemale. Selline liikumine on Mazdas alguse saanud Nagare-nimelisest ideeautost, mis võttis ainest tuulest.

Kiyora kapoti alla paigutatakse uue põlvkonna neljasilindriline 1,3-liitrine otsesissepritsega mootor. Voolujoonelise auto kasvuhoonegaasi heitmenäitaja jäävat nii kindlasti alla 100g/km. Autol on ka Stop-Start funktsioon, mida Mazda nimetab Smart Idle Stop System ehk SISS.

Alla-tonnise sõiduki kuuekäiguline kast on jaotatud nii, et Kiyora võtaks keskmiselt kolm liitrit kütust 100/km. Mazda väitel on Kiyora ka mõnus juhiauto. Kiyora kabiini mahtuvat tänu nutikatele õhukestele istmetele neli pärisinimest, kuigi auto on lühem kui Fiat 500. Tagumised istmed on mäludega ning muutuvad nupuvajutusega siledast pakiruumipõrandast tagasi eelmiste sõitjate kohandatud toolideks. Loodetavasti on sama sümpaatne ka tegelik uus Mazda1. Kiyora esitlus toimub järgmisel kuul Pariisi autonäitusel. Auto disainerid on Michael Loyer ja Luca Zollino.