Nimelt lõpetab BMW sügisel nii M5 kui M6 mudelitele manuaalkäigukastide paigaldamise ning jätkab vaid standardse seitsmekäigulise ja kahe siduriga automaatkäigukastiga. BMW M juht Frank van Meeli sõnul on selleks ka hea põhjus, nimelt klientide olematuks kahanenud soov ise kangi abiga käiguvahetuses osaleda.

Kuuekäiguline käsikäigukast arendati märkimisväärse kulu ja pingutusega spetsiaalselt Ühendriikide turu jaoks, kuna selle kahe turboga V8 mootor genereerib nii palju väänet, et auto aju vajas spetsiaalset ümberprogrammeerimist, et manuaalsete käiguvahetuste järel käigukasti säästa. Isegi Car and Driver, mis muidu nimetab end manuaalipooldajaks, tunnistas, et praeguse põlvkonna M5 manuaalkäigukast ei jätnud neile just parimat muljet.

Kuigi järgmise põlvkonna M5 ja M6 juurde enam manuaalkäigukasti valida ei saa, lubab van Meel, et see võimalus jääb alles BMW M väiksemate mudelite juures nagu M2, M3 ja M4, mille puhul on nõudlus piisavalt suur, et selle valikusse jätmine end ära tasuks.
Loe edasi siit