Maiuspala Hannoveri tarbesõidukite messilt: kreisi Ford Ranger Raptor kastikas

 (5)
Maiuspala Hannoveri tarbesõidukite messilt: kreisi Ford Ranger Raptor kastikas
Ford Ranger RaptorFoto: Accelerista

Võtame luubi alla tänavuse Hannoveri tarbesõidukite messi IAA 2018 maiuspalad. Esimesena köidab tähelepanu uus Ford Ranger Raptor, kreisipööra kastikas, mille veermik, vedrustus ja võimsus on loodud mööda maastikku hulluste tegemiseks. 2019. aastal peaks see pöörane elukas jõudma ka Eestisse.

Euroopasse on esimest korda jõudmas Ford Ranger Raptor – kõige karmim ja vastupidavam versioon ühest maailmas enimostetavast kastiautost. Uue mudeli Euroopa esmaesitlus toimub Hannoveris IAA tarbesõidukite näitusel.

Esmaesitlus on meie jaoks seda märgilisem, et 2019. aasta teises pooles on lootus Raptor ka Eesti maastikele korraks lahti lasta. “Tavaline” Ranger, mis suudab küllaga elamusi pakkuda ja maastikul end tõestada, tundub Raptori kõrval nagu maheda õhtujutu kangelane. Raptor on elajas.

Tõeliste maastikusõiduentusiastide jaoks Ford Performance’i poolt loodud esimene Ranger Raptor jõuab Euroopas müügile 2019. aasta keskel.

See on varustatud Fordi 2.0-liitrise EcoBlue diiselmootori kaksikturboversiooniga, millel on 213 hj ja 500 Nm pöördemoment, ning Fordi uue 10-käigulise automaatkäigukastiga.

Ranger Raptori jõulise välimuse loovad nii auto võimsad mõõtmed kui ka ekstreemne disainikeel, millele annab sisu Ford Performance’ i loodud ülima läbivusvõimega spetsiaalveermik, mis on optimeeritud kiireks maastikusõiduks.

“Võite unustada kõik, mida seni kastiautode kohta arvasite,” räägib Ford Performance’i Euroopa direktor Leo Roeks. “Uus Ranger Raptor on täiesti ainulaadne – see on puhtatõuline kõrbeskihutaja ja off-roader, mis võib julgelt parimate omalaadsetega mõõtu võtta kõige karmimateski tingimustes.”

Tugevdatud alusraam

Ranger Raptori erakordselt vastupidav tugevdatud alusraam, mille valmistamisel on kasutatud kõrgtugevaid terasesulameid, tagab toimetuleku karmides maastikuoludes.

Raptori võidusõidugeenidega vedrustus on spetsiaalselt loodud selleks, et ränkraskel maastikul suuri kiirusi arendada, jäädes ühtaegu kindlalt kontrollitavaks ja mugavaks. Võrreldes tava-Rangeriga on rööbe 150 mm laiem ja kliirens 56 mm kõrgem.

Loe edasi Accelerista autoportaalist!

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare