• Facebooki kampaania võitis Margus Olli
• Meeldis disain ja võimas mootor
• Ei meeldinud ebasportlik vedrustus

Peugeot on üritanud selle autoga tabada võimalikult laia sihtgruppi, kuid kahjuks on tulemuseks selline „ei liha ega kala“. Mootor on võimas, kiirendus on hea, mis eeldaks, et tegemist on tõeliselt sportliku autoga. Paraku on tema vedrustus aga selline, mis seda sportlikkust kohe kuidagi ei toeta,“ lausub Margus.

Tema sõnul on 208 GTI vedrustus kurvilisel teel liialt „vedel“ ja sobib pigem tavalisel maanteekiirusel kulgemiseks. Ehkki seal on ta omakorda pisut jäigavõitu. Samuti võiks kiirel sõidul olla ka käiguvahetus pisut täpsem. Kui rahulikult kulgeda, pole probleemi.

Võrdluseks. Peugeot 208 GTi proovisõidu video Inglismaalt:

Margus võttis autoga ette perereisi Lõuna-Eestisse, keegi ei nurisenud ruumipuuduse üle, lapse turvatool mahtus kenasti autosse jne. Mis tähendab, et tema hinnangul on pigem tegemist üsna tavalisele autoostjale mõeldud autoga.

Selle vastu omakorda aga räägib üpriski kõrge müratase , mis on omakorda vihjab sportlikule sõiduriistale. „Suhteliselt segased tunded jäid mul temast kokkuvõtteks,“ ütleb Margus ja lisab, et küllap ei ole tema ka päris sihtgrupp. „Oleks ma paarkümmend aastat noorem, siis oleks ehk teine asi.“

Ja mees teab, mida ta räägib. Nimelt on turunduse ja reklaamiga tegeleva Marguse senine „autoelu“ olnud üpriski kirev. Ehkki igapäevaselt pruugib ta Subaru Legacyt ja Opel Zafira Tourerit, mõõdab ta suvisel ajal maanteid Audi TT-ga. Lisaks tegeleb ta vanade autode restaureerimisega, hetkel on käsil üks eriti põnev projekt: de Tomaso Pantera aastast 1971. Ehe Itaalia sportauto, mida naljalt Eesti teedel liikumas ei leia.

„Elu jooksul on mul käest läbi käinud ikka väga palju erinevaid masinaid. Olen ehitanud ümber „villiseid“ off-roadi tarbeks jne. Kuid enamus neist on olnud küll suhteliselt tavalised autod,“ räägib mees, kellel on olnud põgusaid kokkupuuteid ka Peugeot`ga. „Kunagi sõitsin 508 SW-ga. See auto jättis küll väga positiivse mulje. Seda just praktilisuse poole pealt.“

  • Meeldis: Sise- ja välisdisain, mootori võimekus
  • Ei meeldinud: „Vedel“ vedrustus kurvilisel teel, müratase salongis, ebatäpne käiguvahetus