Lexus RX L kõrvale Estonia teatri ette rivistusid laupäeval ka kaks teist Lexuse uut mudelit, noobelautode lipulaev Lexus LS 500h ja Lexus LC 500. Ent vaatajate pilk püsis kõige enam uue seitsmekohalise noobelmaasturi juures: 20 aastaga on maailma esimene hübriidmaastur RX end sügavalt ka Eesti autosõprade südamesse sõitnud.

2005. aastast alates on iselaadiv hübriid RX h Eesti müüduim preemiumklassi hübriidsõiduk. Nüüdsest on Lexusel pakkuda RX-i fännidele aga ka täiesti uus, senisest veelgi ruumikam versioon, mis on esimene tootja 7-kohaline noobelmaastur Euroopas üldse.

Uue ja ruumika linnamaasturi tagaosa on pikendatud 110 mm võrra, et võimaldada sõitjatel istuda kolmes reas, seejuures pole aga tehtud järeleandmisi sõiduki manööverdamisvõimes – auto suurepärane kaalujaotus tagab stabiilse sõidu igasugustes oludes.

Loomulikult on uus seitsmekohaline maastur lisaks silmapaitavale välimusele ka Lexuse margi filosoofiale omaselt viimse detailini läbi mõeldud: auto sõitjateruum on lihtsasti ümber kohandatav, mis võimaldab ruumi maksimaalselt kasutada.

Loe lähemalt Acceleristast.