Seda, kas ajalugu ka selle lendava objekti esmalennule sellise tähtsuse omistab nagu 1903. a. vendade Wrightide tehtud maailma esimene õhulend lennukiga üleüldse, näitab aeg. Ning kas sellisel lennuki ja sõiduauto funktsioone ühendaval liikuril on lõpuks mõtet või mitte.

Terrafugia lendauto prototüüpi näidati esmakordselt juba 2006. a. ning see on kõige professionaalsemalt arendatud kaasaegne lendauto, mis annab näiteks kunagistele ratastel kabiinidele, mille katusele vajadusel kinnitatavad pikad tiivad tülika haagisena autokestel järel veeresid.

Terrafugial on lendamiseks tarvilikud tiivad kogu aeg küljes. Need on sel lihtsalt tõmmatud keha vastu nagu linnul ning sealt saab need vaid 30 sekundiga lennuvalmis asendisse sirutada. Kokkutõmmatud tiibade puhul mahub Transmission vabalt tavalisse autogaraaži. Jõuallikana töötab bensiinimootor, mis veab maal esirattaid ja käitab õhus tagapropellerit.

Katselend leidis aset New Yorkis Plattsburgh’i rahvusvahelises lennujaamas. Terrafugia väidab Transmissioni lennuulatuseks 720 km ning maksimaalseks kiiruseks õhus 190 km/h. Sellega lendamiseks on tarvis sportpiloodi pabereid.